czwartek, 14 sierpnia 2014

Kolorowe trio pomadek + pedicure

Jak wiadomo, mocny makijaż latem nie jest zbyt dobrze przyjmowany przez naszą cerę. Głównie przez to że wszystko może nam "spłynąć" przy zbyt dużej temperaturze. Dzisiaj przychodzę z  kolorowymi pomadkami które moim zdaniem są lepszym rozwiązaniem niż mocno napigmentowane długotrwałe szminki. Nie wykluczam oczywiście imprez, wesel czy dyskotek. Skupiam się jedynie na delikatnym codziennym makijażu. Moimi ulubieńcami na lato są nawilżające balsamy do ust "Kolorowy koktajl" z Avonu z serii COLORTREND. Są dla mnie miłym zaskoczeniem ponieważ gdy je zamawiałam nastawiałam się tylko na lekko barwiące pomadki. Okazały się być idealnym uzupełnieniem makijażu ust, a dodatkowo bardzo dobrze je nawilżają. W ofercie są 4 kolory, natomiast ja zdecydowałam się na 3 oprócz czerwieni która do mnie nie pasuje :) Oto one: Coral Crush, Pink Pucker oraz Fuchsia Flush.



                                                   Od góry: Coral Crush, Fuchsia Flash i Pink Pucker...
                                     najbardziej lubię Pink Pucker :)


Zachciało mi się dzisiaj pomalować paznokcie u stóp i postawiłam na klasyczny francuski manicure z delikatnymi cekinami. Efekt mi się podoba ;) 




Pomimo pochmurnej pogody pozdrawiam ciepło :) 
kosmasia22

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz