piątek, 6 marca 2015

Królewska piwonia na ustach

Pamiętacie wpis z próbkami nowych szminek AVON z serii "Zmysłowa Przyjemność" ? Tak, wiem, że miałam nie zamawiać pełnowymiarowej szminki, ale stało się i zamówiłam ;) Już przy testowaniu próbek odkryłam, że najlepsze dla mnie odcienie to Royal Peony oraz Peach Petunia. Wygrał kolor Royal Peony, który jest moim obecnym ulubieńcem na ustach. Noszenie tej szminki to czysta przyjemność ze względu na wspomnianą kiedyś żelową formułę. Kolor jest nasycony, a usta dobrze nawilżone. Doczepiłabym się jedynie do jego trwałości, ponieważ przy jedzeniu "zjadamy" także kolor. Podoba mi się jej opakowanie, jest zgrabne, eleganckie i estetyczne. Szminka o dziwo ładnie pachnie ;)  Poziom mojego zadowolenia w skali od 1 do 10 wynosi 8, więc z czystym sercem mogę Wam ją polecić. 




ahh te nieszczęsne "Made in China"...
kolor jest bajeczny <3

...a tak prezentuje się królewska piwonia na ustach...

do zobaczenia wkrótce,
kosmasia23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz