wtorek, 10 lutego 2015

Próbki, próbeczki, próbunie - próbujemy !

Uwielbiam takie dni jak dzisiaj kiedy przychodzi paczka, a ja cieszę się jakbym co najmniej dostała prezent pod choinkę ;) przeważnie tak jest, że lubimy rozpakowywać i cieszyć oko nowymi rzeczami. W Walentynkowym katalogu Avon pojawiła się nowość - żelowa szminka "Zmysłowa przyjemność", swoją drogą ciekawa nazwa, która nawiązuje do zbliżających się Walentynek. Postanowiłam nie zamawiać pełnowymiarowej szminki, a jedynie przetestować próbki. Kolory przedstawione w katalogu często odbiegają od rzeczywistości dlatego w wyborze najlepszych dla mnie odcieni pomógł mi filmik na kanale AVON MakeupTV  ( link: https://www.youtube.com/watch?v=EPFmSMRef-I). Dopiero po obejrzeniu mogłam zdecydować się na kolory, które w katalogu aż tak nie zachęcały. 
tym poście  chciałabym Wam przedstawić 7 próbek, które sobie zamówiłam oraz ich kolory ;) 

Moja mała wczesna recenzja: jak większość szminek Avonu, pigmentacja jest bardzo satysfakcjonująca. Przy testowaniu próbek zwróciłam uwagę na nietypową konsystencję szminki - żelowa formuła jest rzeczywiście wyczuwalna na ustach, ale co najważniejsze nie klei się, a raczej przyjemnie nawilża. Jak na początek jestem na TAK ;) Moje ulubione kolory na tą chwilę to Royal Peony oraz Peach Petunia. 

Zapraszam na zdjęcia:





Cena w obecnym katalogu to 15,99 zł




Dostępne kolory w ofercie


Próbowałyście już ? co o nich sądzicie? :)

Miłego dnia !
kosmasia23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz