piątek, 6 lutego 2015

Walentynkowy manicure

Co prawda Walentynki za tydzień, ale mnie już dzisiaj naszła wena twórcza by stworzyć coś "serduszkowego" na paznokciach. W efekcie pojawiły się serducha na palcach serdecznych oraz kropeczki na tych najmniejszych :) Do wykonania potrzebowałam:

1. Lakieru Avon Gel finish w kolorze Mauvelous
2. Lakieru Avon Nailwear pro+ (blady róż)
3. Klasycznej czerwieni Golden Rose
4. Taniej bieli Dor
5. Top coatu z Elarto, który znacznie przedłuża trwałość lakieru :)
5. Pędzelka do ozdób Avon ( genialne narzędzie które precyzyjnie wykona każdy wzorek)
6. Sprayu przyspieszającego wysychanie lakieru

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:













































Życzę dużo miłości ! <3
kosmasia23

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę takich ślicznych paznokci u mnie to chyba nigdy się nie uda :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zasługa hybryd ;) nigdy w życiu nie zapuściłam do takiej długości. Świetne rozwiązanie bez uszkodzeń płytki. Polecam ! ;)

      Usuń
  2. Może wpadniesz do mnie i zrobisz mi takie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, wrzucę parę ciuszków do torby i już do Ciebie lecę :P

      Usuń