sobota, 3 stycznia 2015

Manicure hybrydowy

Hybrydy i hybrydy..  niezliczone zdjęcia nienagannych paznokci przewijały się w internecie czy magazynach kusząc swoimi kolorami, ozdobami i wzorami. Zastanawiałam się o co tyle szumu, bo rzeczywiście ta metoda stylizacji paznokci stała się niezwykle popularna. Dzisiaj mijają dwa tygodnie od założenia hybryd na moją naturalną płytkę i muszę przyznać, że jestem w szoku. Poza naturalnym odrostem wszystko wygląda idealnie :) Z racji tego, że były Święta i Sylwester postawiłam na klasyczną czerwień, ale po takim czasie kolor zaczyna się już nudzić i czekam do poniedziałku na coś nowego ;) Nie muszę mówić jak ważne jest przygotowanie płytki oraz wycięcie skórek, a z tym moja manikiurzystka poradziła sobie świetnie ;) Dzięki A.! ;]
Obecny efekt zobaczcie na zdjęciach poniżej, a na kolejną porcję zdjęć z nowymi hybrydami zapraszam już w przyszłym tygodniu.





Pozdrawiam,
kosmasia23 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz